tirsdag 5. juli 2011

Latte? DT til Scrappekammerets utfordring # 34

Tid for utfordring # 34 hos oss på Scrappekammeret :) Her i Molde har vi iallefall scrappevær :p
Denne gangen er det kammerpikenes begrensning, bruk kun ett mønsterark!
Håper på mange, kreative bidrag :)
Her er mitt, jeg har kledd en kaffe latte boks, denne skal jeg også ha på "hytta"


Boksen er kledd med et mønsterark, pyntet med bølgepapp, blonde, gjerdet er stempeltrykk fra Magnolia. Diverse blomster, metallblomster og halvperler.
Sponsorbruk: Digistamp fra Tickled Pink Stamps :)

3 kommentarer:

  1. Nydelig! Så fint pyntet, motivet var kult da:-)! Ha en fin dag...

    SvarSlett
  2. Åh.....nå har jeg sittet og kost meg med bloggen din :) Så mye fint du har laget i det siste,blir så imponert :)
    Håper vi snart treffes igjen til mere scrappekos ;)

    SvarSlett
  3. Wow!! Det blev ju hur snyggt som helst!! Perfekt färglagt!!

    Ha det gott och mys i scrappevädret!
    Kram
    Linda

    SvarSlett