torsdag 10. februar 2011

Sammen skal vi leve

Kreative Krumsprings utfordring 11 var å la seg inspirere av Lillebjørn Nilsens "Barn av regnbuen" forøvrig en sang som jeg er veldig glad i :)
Bildet jeg har brukt har jeg hatt liggende lenge og ventet på den rette anledningen til å bruke, jeg synes det sier så mye...
Her er minstemor nyfødt, bildet er fra samme dag som vi kom hjem fra sykehuset. Vi hadde hund og var veldig spent på hvordan hun ville reagere! Bildet taler for seg...!!


Arket er fra daisyd's, grønt restepapir, en antikkside, blomsterranke fra Prima, alfabet som jeg har svertet, swirl, fugler og sommerfugl i papir, roser, heklet blomst og halvperler.

Takk for at du titter :)

3 kommentarer:

  1. ååå så herlig...og for en skjønn LO!

    SvarSlett
  2. Åh så herlig bilde!
    En liten ekstra mamma der ser det ut til:)
    Helt nydelig!

    Takk for at du deltar:)

    SvarSlett
  3. søtt bilde, og fargene på Lo stemte så fint med det!

    SvarSlett