mandag 28. mars 2011

Søskenkjærlighet

Ute laver snøen ned mens vi vil ha vår! Ble en vinterlig LO fra meg i dag, et bilde som jeg tok i vinterferien. Har sett for meg hvordan dette bildet skulle brukes og hvordan LO-en skulle bli, den passet godt til Scrapperikets bonusutfordring hvor de vil se blomster og perler.
Blikket til eldstemann sier mye, selv om de erter hverandre og krangler innimellom er størst av alt søskenkjærligheten :)


Her har jeg brukt hvit bazzill, som er sprayet med Glimmer Mist, litt lys lilla bazzill som ramme rundt bilde.
Alfabetet er fra et vinter-kit jeg hadde liggende. Diverse blomster fra Prima, roser fra Kort og Godt og hekla blomster. Snøkrystaller av chipboard farget med Dabber og noen utskåret med Slicen. Disse er svertet på kantene. Til slutt røde og hvite halvperler.

4 kommentarer:

  1. Wow!! Hur läcker! Snyggt med alla de blomstren och misten...

    Ha en fin kväll!
    Kram
    Linda

    SvarSlett
  2. så lekker denne var! Kjempeflott med blomstene som danner et hjerte, og veldig flott med misten.

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår:)

    Linda, Scrapperiket

    SvarSlett
  3. Flott LO du har laget.

    Tusen takk for at du deltar i utfordingen vår.

    Wenche, Scrapperiket.

    SvarSlett