søndag 29. mai 2011

Just Married

Skulle vel egentlig vært flinkere til å scrappe bryllupsbildene, nå fikk jeg iallefall et spark bak fra Kreative Krumspring i deres utfordring 19 hvor de vil se prosjekter til store merkedager.
Legg merke til min flotte kjole, den har min kjære mor sydd til meg :) :)




Detaljbilde av tittel

Har brukt et nydelig papir fra 3ndypapir som bakgrunn. Så har jeg brukt en antikkside, bølgepapp malt med Gesso, tag, papirserviett-hjerte og litt annen papirpynt fra Kaiser Craft. Blomster fra Prima, Kort og Godt og noen hjemmeheklede. En Perlebrad og hjertecharms i brunt silkebånd. Bryllupsdatoen er klippet ut fra restepapir og satt sammen :)

3 kommentarer:

  1. Nydelig LO av et nydelig brudepar:)

    SvarSlett
  2. Dette var en nydelig LO, perfekt oppsett! Og et nydelig brudepar også! Tusen takk for bidraget!

    SvarSlett
  3. Så utrolig nydelig LO. :D
    klem fra Karianne

    SvarSlett