søndag 21. august 2011

Thumbs up!

Jeg digger som sagt utfordringer, og når TJSC kom med sin She's so cute # 16 - Ruffa - utfordring nådde min fra før høye scrappelyst uante høyder ;) Jeg elsker jo farger! Så i helga ble det litt scrapping og jeg fikk laget dette bidraget med et bilde tatt i sommer av eldstemann <3



detaljbilde, kanskje søm rundt bildet vises bedre her...

Her har jeg brukt mye festlig! Arket er fra Daisyd's, malt med Gesso, hvit bazzill bak bildet. Maskinsøm på bildekantene. Tekst fra Dymo, bokstaver og hjerte i gul bazzill. Grønn bazzill som jeg har brukt MS-punch på. Den røde tagen er fra et klesplagg, klestagen fra samme. Den lille vimpelen er i blå bazzill. Papirpynt fra forskjellige produsenter og knapper. Overlayen er fra Prima og den gule elefanten er et digistamp.

Knallmorsom å lage!! :D

4 kommentarer:

  1. Og jeg blir alltid så glad når jeg ser noe fra deg. Fantastisk flott LO nok en gang, og jeg tenkte meg at denne utfordringen passet deg ja :)Så artig med den søte elefanten da. Og herlig bilde.
    Tusen takk for at du deler dine ønsker med oss!!

    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  2. For en herlig og leken layout! Flott med malingen under bildet og så mange artige detaljer det er på denne her LOn!
    Klem/
    Ulrika

    SvarSlett
  3. herlig og fargerik og proppfull med masse flotte detaljer.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  4. Ååååh hææærlige fantastiske sååååå kuul den ble - kos at du ble med å lage :)

    SvarSlett