søndag 11. september 2011

Bustersen - DT-bidrag til Scrappekammerets utfordring # 37

Denne gangen er det kammerpikenes farge vi vil se, monokromatisk. Utfordringen med den lekre premien fra Hobbykunst finner du her.
I sommer fikk vi et nytt familiemedlem, en herlig herremann med navn Buster, dermed ble det Bustersen :) Måtte lage en LO av han også da, er han ikke søt?


Jeg valgte hvit farge, synes det er lekkert når det er monokromatisk. Hvit bazzill, hvitmalt bølgepapp, bakepapir og netting som jeg har kledd hjertet med. MS-punch på hvit bazzill for å lage border, Primablomst, en fjær, knapper og små hundebein-brads :) Og den lille uglen som gjerne sniker seg inn på alle mine prosjekter, he he :)

3 kommentarer:

  1. Nydelig LO, og en.
    nydelig hund.
    Er det en cocker spaniel, eller engelsk setter..
    NYDELIGE tegninger i ansiktet..
    Ha ei flott ny uke.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  2. Åhh, så nyydeligt med monkromatiskt hvitt! Det har jeg også lust til att pröve.
    Klem/
    Ulrika

    SvarSlett
  3. Så søt han er! Og jeg er enig med deg - hvitt var virkelig fint her :-)

    SvarSlett