mandag 31. oktober 2011

Bursdagstag - Grattis

Ja, jeg er ihuga fotballfan og mitt fotballhjerte banker for Molde Fotballklubb! I går kveld, før vi dro til byen for å feire seriegullet, satt jeg og laget en bursdagstag til ei jente som spiller på MFK :) Selvfølgelig måtte denne bli blå-hvit! Og da Brann banket Rosenborg på Lerkendal kunne jeg til slutt sette gullsløyfa på :)
Deltar med denne på Papirdokkenes utfordring # 14



Her er Tilda kledd i herlige blå-hvit <3 Arkene jeg har brukt er hvit bazzill og det blå arket er fra Bohemia. Til utfordringen skulle det også brukes 3 charms/metallpynt og en blonde/bånd. Osteklut, papirhjerter, både kakeserviett og malt bølgepapp. Diverse blomster, bling og alfabet fra MM. Gullsløyfe i stoff.

4 kommentarer:

  1. Så fiiin tag, i "riktige" farger. Og det ser ikke ut som Tilda har noe imot seier til MFK heller.
    Takk for at du deler med oss hos Papirdokkene.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. For en fin tag:)
    ha en fin kreative uke
    klem:)

    SvarSlett
  3. Herlig Linda, denne var bare flott!! Må innrømme at fargene er helt rett for tiden også :-)) Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  4. En nydelig tag og et nydelig motiv! Men....ehhhh litt feil farger kanskje?? Husker du kvartfinalen i cupen......*Plystre*
    Men gratulerer med gullet! Jeg har også et lite hjerte i Molde, jeg vet bare ikke helt hvorfor....det har bare alltid vært sånn :))

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett