mandag 6. februar 2012

Hurra - bursdagskort

Et kort igjen ;) Bursdagskort er kjekt å ha liggende, denne gangen har jeg laget et til Promarker Norges utfordring #2 hvor man skulle bruke svart-hvitt farging. Skummelt for en som er helt fersk på Promarkere, men en utfordring er en utfordring :) Og gøy var det!
Deltar også med dette kortet på Papirdokkenes partyutfordring # 1 og Papiravisens bursdagsutfordring


Kortet er laget av grå og hvit bazzill. Mønsterarket er fra 7gypsies. Svart bazzill som jeg har fått brukt den etterlengtede, nye punchen min på, synes den er så stilig :) Katten er dies fra Magnolia, har fått skygger med Promarker Ice grey 2. Edwin er farget med Ice grey 1 - 5. Vimpler i hvit bazzill, ballonger fra restepapir og Scrappers floss til å feste vimpler og ballonger i.

8 kommentarer:

  1. Så koselig og flott bursdagskort :)
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  2. Knallstilig! Og de to ballongene i farger var en fin detalj:-)

    SvarSlett
  3. Skummelt? Det ble jo knallflott. Da jeg begynte, tok det meg 1/2 år før jeg synes jeg fikk det til ;o)
    Klem :o)

    Takk for at du deltar hos PMN.

    SvarSlett
  4. Flott kort.
    Koselig med pusen.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  5. that's super cute dear!!
    Hugs
    sadia

    SvarSlett
  6. Stilig kort!
    Takk for at du deltar hos oss i Papiravisen.

    SvarSlett
  7. Dette trenger du ikke syns er skummelt, ser jo kjempe fint ut! :) Takk for at du er med på PMN sin utfordring, håper og se deg med oss neste gang også! :)

    Klem Ida

    SvarSlett