torsdag 13. desember 2012

Happy Day

Snart jul :) Og med den lille snøen vi har fått kommer mer julestemning også for min del :) I tillegg er det julebord 3 dager til ende så dette må bare bli bra :)
Uansett, snø (i ikke alt for store mengder) er til glede for store og små, også for oss Papirdokker som har vinterdrøm som tema nå.
Her er mitt bidrag, ingen tvil om at dette var en drømmedag for store og små :)


Arket jeg har brukt her er fra Magnolia, så har jeg selvfølgelig klæsjet med litt Gesso og mist ;) Papirpose som jeg har brukt dies fra TH på, også denne har fått litt Gesso på seg. Metallpynten er fra KortHobby, som har sponset oss denne gangen :) Litt restepapir, vimpel fra Studio Calico og en klestag fra Stormberg. Plastblomster fra Prima. Ramme fra Kort og Godt, bokstavvimpler fra MME. Tekst fra Dymo og alfabet fra Prima.

Deltar også med denne hos:
 

3 kommentarer:

  1. En skikkelig herlig stemnings full vinter LO. Liker vinter pynten og det ble ultra kult med rammen
    Ha en fin Lucia dag :)

    SvarSlett
  2. Å dette var en lekker LO Linda. Ikke så ofte vi ser det hos Totally Gorjuss. Liker designet med rammene, bokstavene og snøfnuggene. Tusen takk for at du deltar hos oss og lykke til. Håper du blir med oss igjen på lørdag. Klem Bettina

    SvarSlett
  3. For en herlig LO, gir skikkelig vinterstemning!
    Ønsker deg god jul og godt nytt år!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett