onsdag 16. mars 2011

Klar

Endelig har jeg fått dillet meg til å lage en side til i bryllupboken jeg scrapper.
Her er jeg og min forlover ferdig hos frisøren og er klar for min store dag :)
Deltar med denne på Papiravisen utfordring # 2 der utfordringen var en oppskrift hvor det skulle brukes minst 10 perler, minst 3 knapper og minst 2 tekstiler.


Jeg har laget min egen vri på bruk av tekstil, i tillegg til blonder og tråd har jeg brukt aida som jeg har brodert tittelen på. Ellers er det knapper, halvperler, rubons, chipboard farget med Dabber og blomster fra Prima.

5 kommentarer:

  1. Vakker, også så morsom vri med brodert tekst - stilig. Takk for at du deltar hos Papiravisen.
    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  2. Kjempelekker! Nydelig brud! Og en kjempeflott LO! Så stilig med de knappene og broderiet på aidaen!

    SvarSlett
  3. Åhh, så nyydeligt! Lekkert med broderad titel og vilken vakker brud du var!
    Klem/
    Ulrika

    SvarSlett
  4. oooo dååån...slike bilder får meg helt øm..for en flott LO!! Ha en fiin kveld :-)

    SvarSlett
  5. Kjempefin.
    Stilig tekst.
    Takk for at du deltar på Papiravisens utfordring.

    SvarSlett