lørdag 26. mars 2011

Together

En utfordring er en utfordring, og denne gangen betyr det at jeg gjør ting jeg ikke kan ;)
Kreative Krumspring vil i sin utfordring 15 se vintage, og det er ikke helt min greie synes jeg...
Men måtte jo forsøke :) I vintagestilen synes jeg det ligger mye romantikk, derfor et bilde av meg og min kjære :)


Har brukt beige bazzill, kakeserviett-hjerte, hjerte av bølgepapp som er malt med gesso, blonder og silkebånd, tag og papirpynt, halvperler, Primaswirl, Primablomster, roser og hekla blomster. Alle kanter er svertet i bruntone.

6 kommentarer:

  1. Åhhh, Linda!! Tycker den är helt magisk!! Superfin!

    Kram
    Linda

    SvarSlett
  2. Syns du greide deg kjempebra jeg Linda. Nydelig LO, med et flott par:) Ha ei fin helg:)

    SvarSlett
  3. Så utrolig flott da!! Nydelige blomster, herlig med den lille sløyfa, søte hjerter og bilde!

    SvarSlett
  4. Så nydelig!
    Jeg liker det hjertet i bølgepapp skikkelig godt! Koselig at du scrapper bilde av deg og din kjære - jeg er alt for dårlig på det...

    Takk for at du deltar - og ha en fortsatt fin helg:)

    SvarSlett
  5. Nydelig! Synes du fikk det bra til jeg. Herlig og sart, og det hjertet av deg og din kjære var jo bare supersøtt :-)

    SvarSlett
  6. Syns du har lykkats bra her med vintagen! Artigt att pröve på nye ting! :)
    Klem/
    Ulrika

    SvarSlett