mandag 1. april 2013

Strikke-spareboksen min :)

Den fungerer slik at for hvert nøste jeg strikker opp så putter jeg 10 kroner på boksen, så blir det spennende å se da hvor mye som er i boksen ved årets slutt ;)

Denne boksen laget jeg til vår nye utfordring hos Papirdokkene, hvor vi har A for april - Alt er lov!

 
Mine $
 
 
Boksen bak
 
Boksen er en valnøttboks pyntet med ark fra Studio Callico. Pilene, papirstæsj og bokstaver er fra samme produsent. Blomster fra forskjellige produsenter, den lille røde og grønne er fra Prima. Det røde hjertet er malt med Dabber. Eylets til å lage "korsettet" bak, båndet er sponset fra Live & Love Crafts.
 
Deltar også med denne hos:
 



3 kommentarer:

  1. Den var kjempefin. En kjempe god idee og.

    SvarSlett
  2. Kjempe flott og god idee! Takk for at du deler det med oss på Kreative Verden utfordringsblogg, første Utfordring :)

    SvarSlett
  3. Kjempesøt boks, elsker pilene! Takk for ditt bidrag til scraphaugens aprilutfordring=)

    SvarSlett