torsdag 21. juni 2012

Play

Nok en leken LO fra meg, minstemor får hjelp av pappa til å turne i alle de herlige apparatene som finnes langs strandpromenaden i Alanya :)
Jeg elsker jo å bruke farger, så She's so cute 24 var midt i blinken hos meg :)
Forrige uke var jeg og en venninne på shopping hos Familieminner, på denne LO-en fikk jeg kost meg med mye av nye ark, dies, stempel og stæsj derfra ;)


Arket jeg har brukt er hvit bazzill. Arket med rundingene på er nytt fra Webster's pages, baksiden av det er brukt som rammer rundt bildene. Vimplene er laget med stempler. Dies til rammen og fuglen. Blomster fra bl.a. Prima, hjemmeheklet blomst, en knapp og litt annet stæsj fra "skatteboksen" min :)

6 kommentarer:

  1. Herlig LO :D Så skjønne fareger,fine dies og nydelig jente.

    SvarSlett
  2. En herlig og glad layout. Digger rundingene og fargene du har brukt.

    SvarSlett
  3. Sommerlig og flott denne! Likte godt rammen rundt bildet og de søte fuglene rundt omkring :)

    Takk for at du tok utfordringen vår

    SvarSlett
  4. Utrolig flott LO :D
    Tittet litt rundt på bloggen din, og du lager virkelig mye flott!
    kommer definitivt innom her igjen :)

    ha en super helg!

    klem Therese

    SvarSlett
  5. åååå, denne var leken og flott. hele LOen gjenspeiler tema på bildene og fargene var bare perfekte.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  6. Herlig! Liker rammen rundt det ene bilde. Tusen takk for nydelig bidrag!

    SvarSlett