lørdag 23. juni 2012

You and me

Har scrappet nok et bilde tatt fra den herlige dagen på Rauøra på Oppdal :) Nydelig sommervær og sommervarme mens snøen fortsatt ligger i fjellet! To glade og lettkledde barn springer barbeint i den hvite stranda, HERLIG!!




Arket er fra Webster Pages (mon tro om det er favorittprodusenten for tiden?). Resteark, bokside, bølgepapp malt med Gesso. Figurer fra Prima som jeg har svertet kanter på. Rammen bak bildet er Spellbinder-dies. Tag med hyssing, papirserviett og blonder. Glittechipboard fra Melissa Francess. Metallhjørner fra Kort Hobby, metallpynt fra Prima, roser, roseknopper og sommerfugler.

Denne LO-en har jeg laget til Scrapperikets utfordring 53, Anonyme Scrapperes utfordring # 48, Nordsalten Hobbyklubbs utfordring # 56 og Card and Scraps utfordring 34.

Ha en fin St. Hansaften alle scrappevenner!

7 kommentarer:

  1. Hei, og god morgen.
    Og her våknet jeg opp til en ny nydelig Linda-LO. Du lager dem akkurat sånn jeg liker dem. Hm, tror jeg må ha et lite kurs hos deg, jeg.
    Ha en fin helg. Klem :o)

    SvarSlett
  2. En nydelig LO, så flott pyntet og lekre farger!
    God St.Hans!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  3. Lekker LO, nydelig pyntet :-) Takk for at du deltar i Scrappriket sin ufordring, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlett
  4. Nydelig LO med masse flotte detaljer. Takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem

    SvarSlett
  5. KjempeflottLO...
    Nydelig pyntet.

    Klem ,Gro

    SvarSlett
  6. LO`n din er kjempefin, med mange flotte detaljer.

    Takk for at du deltar i denne utfordring hos Card and Scrap Lykke til i trekningen – og håper du blir med oss flere ganger!
    klem fra
    Eva Gro
    DT medlem Card and Scrap

    SvarSlett
  7. Nydelig LO med maaange flotte detaljer:-))

    Takk for at du scrapper med Nordsalten Hobbyklubb.

    SvarSlett