tirsdag 10. juli 2012

IceCOLD

Nok en LO fra den herlige dagen på Rauøra i pinsa :) Slike dager som det der kan man leve lenge på både store og små, ingen tvil om at dette var "en KOSelig dag!" Rart var det jo med temperatur på 23 grader og isen som lå på stranda ennå!! Det måtte eldstemann teste ut, og etter uttrykket å bedømme tror jeg det var mer enn "iceCOLD"! Men han måtte fint stå der til jeg hadde fått knipset bilde selvfølgelig ;)



detaljbilde av pynt og motiv

Arkene jeg har brukt er fra Melissa Frances, 3ndy papir og Papirdesign. Hvit bazzill bak bildet og med tekststempeltrykket på. Emballasje fra KaiserCraft. Tag fra skatteboksen min, silkebånd, blomster, knapper og hyssing. Hjertechipboard fra Melissa Frances. Sommerfuglene er utklipp fra Kort og Godt. Tekststempel fra Kreativ Hobby og posttempelet er fra Stampers Heaven. Alfabetene er fra Prima og Melissa Frances.

Denne LO-en har jeg laget til:
og
hvor jeg valgte stempel, sommerfugl og hjerte

5 kommentarer:

  1. Ser ut til at det var friskt der ja. Flott med alle elementene du bruker!

    SvarSlett
  2. Nydelig LO i herlige farger :-) Takk for at du deltar i utfordringen til Scrapperiket, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlett
  3. Knallfin LO du har laget!!
    Tusen takk for at du deltar hos Papirpikenes verden:)
    klem

    SvarSlett
  4. Superflott LO. Nydelige farger og herlige detaljer.
    Takk for at du deltar hos Papirpikenes Verden.
    Klem,
    Hanne

    SvarSlett
  5. Vilken underbar LO!! Fina detaljer och ljuvligt foto!! Kram, Tess.

    SvarSlett