lørdag 28. juli 2012

Summergirl

Det beste å komme hjem til etter ferien er scrappekroken, og da finne mange nye utfordringer i blogglandia en kan hive seg på :) Som denne juliutfordringen fra Scrappehuset.
I rosenes by er det ikke mye sommervær å skryte av så vi rømte landet og fikk noen fine dager i skjærgården hos "söta bror" ;) og dermed noen fine sommerbilder jeg kan kose meg med.
Denne LO-en er laget fra ferieturen, minstemor er like glad i is som sin far, så her er nydelsen stor og det ble nok mer enn 1 for dag ;)



Arket jeg har brukt fikk jeg tak i på ferieturen på mine raid på det jeg kom over av scrappebutikker :) Gjett om jeg har mye å kose meg med ut over høsten! Chipboardene er fra MME. Litt restepapir, gul bazzill som jeg har brukt MS-punch på. Stoffbrad og annen papirpynt fra American Crafts, Basic Grey og Making Memories.

5 kommentarer:

  1. Dette ble en koselig og søt LO. Herlig sommer bilde du har brukt :) Håper det blir
    litt mere sommer vær :P

    SvarSlett
  2. For en flott sommer LO, så koselige papirer og et herlig bilde - is er sommer det:)
    Fortsatt god helg!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  3. Så søt og sommerlig LO!!
    Fint bilde :)
    Ha ei fin helg :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Herlig sommer!! :) Kjempefint bilde - og en lekker layout:)
    Tror ikke jeg har et eneste sommerbilde i år jeg;)

    God sommer videre:)

    SvarSlett
  5. Så herlig og søt layout! :) Takk for at du tok utfordringen vår :)

    Ida

    SvarSlett